סדר הפעולות לחפיפה מקצועית

חופפת שיער קבוע? אל תחפפי ‘חפיף’!

יש דרך לחפיפה נכונה ובריאה לשיער

קבלי המלצה לחפיפה איכותית עם סדרת מוצרי השיער מבית אדם סמג’ה

לפני הכל – קצת רקע לגבי חשיבות החפיפה לשמירה על שיער בריא, נקי ומטופח

לא כולם יודעים את זה, אבל לחפיפת שיער נכונה עם תכשירים איכותיים מותאמים אישית יש משמעות חשובה ביותר לשמירה על חיוניות השיער ועל הנראות שלו. יש משמעות לשטיפה הראשונית עם מים בלבד, יש משמעות למשך החפיפה, חשוב מאוד לבחור בשמפו ובתכשירי טיפוח השיער בהתאמה אישית, (שמפו, מסכה, סרום) יש חשיבות לחפיפה שבאה במגע עם הקרקפת עד זקיקי השיער, גם הסירוק המיידי אחרי החפיפה צריך להתבצע בצורה נכונה וחשוב לתחזק נכון את השיער בין החפיפות. כל התהליך הזה ראוי לתשומת לב מרבית, בשביל זה אנחנו כאן ונשמח להציג בפנייך מדריך קצר לחפיפה איכותית עם תכשירים שיעניקו לשיער שלך את כל מה שהוא צריך.

סדר הפעולות לחפיפה מקצועית

 חפיפה

– שטיפה טובה במים (לפחות במשך כ- 5 דקות)

– לחפיפה נכונה יש למרוח שמפו

מסדרת  Revive על שורשי השיער, לעסות היטב את הקרקפת עם כריות הידיים ולשטוף היטב במים

* רצוי לבצע פעולה זו פעמיים

מסיכה

– למרוח מסיכה מסדרת  Revive – A על כל השיער

*לקרקפת יבשה מומלץ למרוח מסיכה גם על עור הקרקפת

– לסרק ולפתוח/להתיר עם הידיים בעדינות את ה’קשרים’ השיער

– לבצע לחיצות עם האגרופים על אורכי השיער כשהמסיכה ‘יוצאת’ בין אצבעות הידיים

(לאסוף את השיער ולהמתין כ- 5 דקות)

– לשטוף היטב במים

-לאסוף את השיער עם מגבת

סרום

– לאחר פתיחת המגבת לוחצים לחיצה אחת

עד 2 וחצי לחיצות מתכשיר הסרום מסדרת Revive – A על כף היד

-ללחך היטב את כפות הידיים ובין האצבעות

-למרוח על אורכי השיער (מקו האוזניים ומטה)

-לסרק עם ידיים פתוחות את השיער לכל אורכו

-לסיום ניתן לאסוף ו’לסובב’ את השיער בפעולות מריחה עדינות עד להחדרה מלאה של הסרום

-סרום איכותי להבדיל משמן, נספג במלואו בשיער ובעור ואינו משאיר מגע שומני לאחר הפעולה.

– במידה ונשאר סרום על הידיים אחרי הפעולה, מומלץ למרוח על זרועות הידיים ולאחר מספר דקות יספג במלואו בעור וישאיר ניחוח עדין של רעננות לאורך היום שלך.

סירוק

שלב א’: לסירוק יעיל ונכון יש לחלק את השיער לשני חלקים ולבצע על כל חלק את פעולות הסירוק בנפרד,

לאחר מכן ניתן לבצע סירוק על כל השיער ביחד.

שלב ב’: יש לבצע אחיזה חזקה של קצוות השיער ולסרק כלפי מטה. רק לאחר שקצוות השיער מוברשות ונותרו ללא קשרים, יש להעלות את האחיזה כלפי מעלה ולחזור על פעולה זו לפחות 3 פעמים עד להברשה מלאה, המתבצעת משורשי השיער כלפי מטה בצורה חלקה ללא קשרים.

סדרת מוצרי השיער האיכותית מבית אדם סמג’ה נותנת לך פתרון מקיף

למראה שיער מבריק, רך וגמיש פתחנו ליין מוצרים רחב Revive שמאפשר לך (ולכל קהל לקוחותינו) לשמור על איכות השיער ועל חיוניותו, להשביח את איכות השיער ולהנות ממראה שיער חיוני, בריא וזוהר. חשוב להבין שמראה השיער מושפע גם ממצב עור הקרקפת, ולכן יש להקפיד על הוראות החפיפה שלנו ולמלאן בקפידה.

נציין שההוראות שנאספו כאן במאמץ רב ומסתמכות על ידע של שנים, מוגשות בפנייך על מנת לאפשר לך ולקהל לקוחותינו ליהנות משיער בריא בעל מראה אסתטי וחיוני, שמהווה בסיס לביטחון עצמי הן לנשים והן לגברים.

שיער הוא חומר גלם שחשוף לשחיקה במרוצת השנים, בשל פגעי מזג אוויר ותהליכים כימיים שעוברים עליו לעיתים, וכאן עם ליין המוצרים מבית אדם סמג’ה אנחנו מעניקים פתרון מקיף שמתחשב גם בפוטנציאל השחיקה של איכות השיער בעקבות האקלים הישראלי והגורמים שהזכרנו.

ליין המוצרים שלנו נולד כתוצאה מתהליך פיתוח חדשני, המכיל את מיטב חומרי הגלם האפקטיביים לשמירה על השיער ולשדרוגו, עם מגוון רחב של ריחות יוקרתיים מבושמים באלגנטיות להשלמת חווית החפיפה. פיתחנו את הליין שלנו מתוך אהבה ואחריות כלפי הלקוחות שלנו ובעקבות הרצון שלנו לאפשר להם (ולך) ליהנות ממראה שיער בריא ומרשים. עם Revive השיער שלך יקבל את מה שמגיע לו!

על כל שאלה שיש לך נשמח לענות לך בהרחבה. מוזמנת לטלפן למוקד ההזמנות >>

050-5775292

כל הזכויות שמורות    Adam Smaja Hair Sulotions

מוצרי אדם סמג'ה

רוצים לקבל את המקסימום לשיער שלכם? מספרת אדם סמג’ה גאים להציג את קולקציית מוצרי השיער שלנו, שפותחו בחנות המפעל הבלעדית שלנו, במטרה להעניק לשיער שלך את הטוב ביותר:

מדע בשירות הקוסמטיקה

חומרי גלם איכותיים

תוצאות מרהיבות

עמידות לאורך זמן

טכנולוגית וואקום

הכירו את חנות המפעל שלנו...

חומרי הגלם הם הכי חדישים כיום בתעשייה, רובם מגיעים אלינו מתעשייה התרופות, כולל חומצה הילרונית הידועה כחומר מהפכני לשיקום וריפוי העור גם ברפואה וגם בקוסמטיקה

תהליך הייצור סודי ומהפכני, מה שמאפשר לנו להיות הטובים בעולם כיום – מדע בשירות הקוסמטיקה.

כיום יש עשרות פורמולות בשוק וההבדלים רבים ורחבים, אבל מה שקובע בסופו של דבר זה לא מה שנספר לך אלא – התוצאה בשיער לאחר שימוש ממושך, ובמבחן התוצאה אנו כיום מהטובים בעולם

המבחן לדעת מה טוב יותר הוא מבחן השיער ומבחן הזמן – הכי נכון והכי פשוט, רואים את ההבדל בדיוק כמו בניתוח קוסמטי מוצלח, משתמשים זמן רב וככל שהזמן עובר השיער מתחזק ונראה טוב יותר.

טכנולוגיה העובדת בשיטת וואקום מהפכנית ומכונות המייצרות חיבור בין פאזה מימית לפאזה שומנית, מאפשרות לנו לשמר את החיוניות, היתרונות ותכונותיהם הרפואיים של מוצרי הקוסמטיקה שלנו.

בעבר בישלו מוצרי קוסמטיקה בטמפרטורות גבוהות מאוד – רוב החומרים היו מאבדים מתכונותיהם ואיכות הוויטמינים הייתה ירודה, כיום בזכות מנועים חדישים ומהירים פי 10 מבעבר, יחידות וואקום יוקרתיות, ניתן להגיע לתרכובות איכותיות גם בטמפרטורות נמוכות ולשמר את הוויטמינים, לקבל מוצרים מדהימים ומזינים.

הקידמה ב – 5 השנים האחרונות הקפיצה את הרמה מאוד .

חברת אדם סמג’ה מאמינה כי לשיער שלך מגיע את הטוב ביותר.

קבלו ייעוץ ללא עלות!

היי! מתעניינים בסדר הפעולות לחפיפה מקצועית?

אשמח לייעץ לך ללא עלות וללא התחייבות:

דילוג לתוכן