איך למצוא מעצב שיער המתאים לך?

תספורות ועיצוב שיער

 

“בעיצוב שיער יש כמה כללים שהם הכי חשובים ושחייבים להיות ברורים לפני תהליך הגזירה: ייעוץ והתאמה לסוג השיער, לאופי הלקוחה ולמבנה הפנים. המון מעצבי שיער נופלים בדיוק במקומות האלה ולא מוודאים עם הלקוחות את רצונותיהם המדוייקים. רצון הלקוח/ה והתוצאה הסופית לה היא/ הוא מצפים זה הדבר הכי חשוב ואסור להתעלם ממנו”.

אדם סמג’ה

מעצב שיער מקצועי ידע לאפיין מה בראש שלך

“המטרה שלי היא שהתספורת תחמיא לאישה בכל מצב, גם כשהיא עם שיער רטוב, בלי פן ובלי חומרים מיוחדים לעיצוב. אבל יותר מהכל, חשוב לי שהסגנון יתאים לה. אני מתאים את הטקסטורה של השיער לאופיה ורצונה של הלקוח/ה. למשל במידה והלקוחה היא אישה תוססת ונועזת – ניתן לכוון את התספורת לסגנון יותר חופשי, פרוע ושמח. ובמידה והלקוחה היא טיפוס יותר קלאסי צריך לדאוג שהטקסטורה תהיה יותר רגועה, מסודרת ומדוייקת. כל תספורת מותאמת ללקוחה באופן אישי, לפי סוג השיער כמובן והרבה לפי האופי שלה”

 

שיער זו אמירה אופנתית כך אני בחרתי לעצב שיער

“בתספורות וצבעים מגוון האפשרויות הוא עצום ואינסופי וזה הכיף האמיתי בעבודה כמעצב שיער. אני אוהב לעצב בשיטת Toni&Guy, לפיה יש חיבור והתאמה בין מראה ועיצוב השיער לאופנה ולסגנון הלבוש. עם הצלחה לא מתווכחים – טוני וגיא מסקולו, צמד מעצבי שיער איטלקיים שפתחו את סלון היופי הראשון שלהם ב-1963, חולשים היום על אימפריית עיצוב שיער בלמעלה מ-400 מדינות בעולם. ולא במקרה”.

 

התאמה למבנה הפנים, סוג ואורך השיער

“במידה והלקוחה רגישה והיא אינה רוצה להוריד יותר מידי באורך אני כמעצב שיער לא יכול לבצע גזירה יתרה, גם פה הרבה מעצבי שיער נופלים. ושיער שנגזר אי אפשר להחזיר. אבל יש גם מצבים הפוכים. לפעמים לקוחה רוצה תספורת שלא מתאימה לסוג השיער שלה, כמו פוני בובה – לשיער מתולתל או בעל צמיחה הפוכה, אני לא ממליץ לעשות פוני. ובכלל, לקוחה שתבקש תספורת שאינה מתאימה למבנה הפנים או לסוג השיער לא תהיה מרוצה מהתוצאה ואני כמעצב שיער מצוייב להסביר לה מדוע זה לא אפשרי ולהמליץ לה על כיוונים אחרים”

 

איך למצוא מעצב שיער המתאים לך?

חיפוש מעצב שיער אמין ולאורך זמן הוא לא דבר של מה בכך. הלקוחות מעוניינות למצוא מעצב שיער מנוסה ומקצועי שהן יוכלו  לסמוך עליו בעיניים עצומות, ובצדק.

ישנן כמה דרכים שאת יכולה לאתר את מעצב השיער שלך שיתאים לך את התספורת הרצויה לפי מבנה הפנים תוך שמירה על הופעה טרנדית ומחוברת למציאות האופנתית.

 

רשתות חברתיות – מציאת מעצב 

פייסבוק – כיום קיימות ברשת הפייסבוק אינספור קבוצות שונות לטיפוח ועיצוב השיער. אלו קבוצות חשובות מאוד לנו מעצבי השיער, ויש לומר שרובנו מקווים שהשם שלנו יעלה בשרשורי המלצות שונים.

דרך קבוצות אלו אפשר לקבל חוות דעת די מהימנות מגולשות רבות שגם מצמידות להמלצה את התספורת האחרונה של מעצב השיער. כיום, להמלצות אלו משקל גדול בהחלטות של נשים וגברים בבחירת מעצב השיער שלהם.

אינסטגרם – אם אתן עוקבות נלהבות אחר נשים מפורסמות ומובילות דעה לרוב הן יפרסמו את מעצב השיער שגורם להן להיראות כל כך טוב. בין אם התמונה ממומנת על ידי ספרים ומעצבי שיער ובין אם לא – היא עושה את העבודה מכיוון שנשים רבות פונות לאותם מעצבי שיער.

כמו כן, זוהי הזדמנות מצוינת לכל ספר ומעצב שיער לפתוח עמוד אינסטגרם ייעודי ולפרסם באופן יומי את התספורות שבוצעו באותו היום. כיום, יש אפשרות לממן מודעות אינסטגרם בתשלום ולהגדיל את קהל היעד. כך, גולשות מקבלות חשיפה למספרות שונות.

 

מציאת מעצב שיער דרך חברים ובני משפחה

השיטה הישנה והבטוחה למציאת מעצב שיער היא פשוט דרך פנייה של חברים ובני משפחה. אין יותר בטוח מהמלצה נטולת פרסום, מאדם שאוהב ומעריך אותך ומעוניין שתמצאי מעצב שיער ללא רווח מצידו. המלצות של חברים, מכרים ובני משפחה בדרך כלל מוכיחות את עצמן ובדרך כלל לא יחליפו מעצב שיער.

 

בשורה תחתונה

מרגישה שאת חייבת לעשות משהו עם השיער? מרגישה אבודה ולא מצליחה לסדר את השיער כמו שהיית רוצה? במידה והגעת לאתר דרך המלצות גולשים ברשתות החברתיות או דרך המלצה מחברה – מצוין. במידה והגעת לכאן במהלך שיטוט ברשת האינטרנט אני מזמין אותך לבחון את עבודתי לאור ניסיון מובהק של שנים בהתאמת עיצובי שיער. אשמח לסייע, לייעץ ולענות על כל שאלה ולהתאים לך את הטיפול והתספורת הטובה ביותר.

 

אדם סמג’ה,

מומחה החלקות, שיקום ועיצוב שיער

מוצרי אדם סמג'ה

רוצים לקבל את המקסימום לשיער שלכם? מספרת אדם סמג’ה גאים להציג את קולקציית מוצרי השיער שלנו, שפותחו בחנות המפעל הבלעדית שלנו, במטרה להעניק לשיער שלך את הטוב ביותר:

מדע בשירות הקוסמטיקה

חומרי גלם איכותיים

תוצאות מרהיבות

עמידות לאורך זמן

טכנולוגית וואקום

הכירו את חנות המפעל שלנו...

חומרי הגלם הם הכי חדישים כיום בתעשייה, רובם מגיעים אלינו מתעשייה התרופות, כולל חומצה הילרונית הידועה כחומר מהפכני לשיקום וריפוי העור גם ברפואה וגם בקוסמטיקה

תהליך הייצור סודי ומהפכני, מה שמאפשר לנו להיות הטובים בעולם כיום – מדע בשירות הקוסמטיקה.

כיום יש עשרות פורמולות בשוק וההבדלים רבים ורחבים, אבל מה שקובע בסופו של דבר זה לא מה שנספר לך אלא – התוצאה בשיער לאחר שימוש ממושך, ובמבחן התוצאה אנו כיום מהטובים בעולם

המבחן לדעת מה טוב יותר הוא מבחן השיער ומבחן הזמן – הכי נכון והכי פשוט, רואים את ההבדל בדיוק כמו בניתוח קוסמטי מוצלח, משתמשים זמן רב וככל שהזמן עובר השיער מתחזק ונראה טוב יותר.

טכנולוגיה העובדת בשיטת וואקום מהפכנית ומכונות המייצרות חיבור בין פאזה מימית לפאזה שומנית, מאפשרות לנו לשמר את החיוניות, היתרונות ותכונותיהם הרפואיים של מוצרי הקוסמטיקה שלנו.

בעבר בישלו מוצרי קוסמטיקה בטמפרטורות גבוהות מאוד – רוב החומרים היו מאבדים מתכונותיהם ואיכות הוויטמינים הייתה ירודה, כיום בזכות מנועים חדישים ומהירים פי 10 מבעבר, יחידות וואקום יוקרתיות, ניתן להגיע לתרכובות איכותיות גם בטמפרטורות נמוכות ולשמר את הוויטמינים, לקבל מוצרים מדהימים ומזינים.

הקידמה ב – 5 השנים האחרונות הקפיצה את הרמה מאוד .

חברת אדם סמג’ה מאמינה כי לשיער שלך מגיע את הטוב ביותר.

קבלו ייעוץ ללא עלות!

היי! מתעניינים באיך למצוא מעצב שיער המתאים לך??

אשמח לייעץ לך ללא עלות וללא התחייבות:

דילוג לתוכן